Hospitality Training (Gastvrijheid)

Hospitality training voor bedrijven uit de schoonmaakbranche. Hospitality of gastvrijheid is een onderdeel van de cultuur van de organisatie. Hoe ga je om met het eigen personeel alsook de klanten die je bedient? Hospitality moet dan ook een vast onderdeel zijn van de bedrijfsvoering van het schoonmaakbedrijf.

Inhoud Hospitality training
Hospitality training geeft het personeel inzicht in het eigen handelen op de werkvloer. Hoe ga je om met de klant? En hoe vergroot je daarnaast het probleem oplossend vermogen van het personeel? Niet alleen het personeel moet zich bewust zijn van het eigen handelen, ook de directie van het schoonmaakbedrijf.

Hospitality moet duidelijk zijn in alle geledingen van het bedrijf. De voordelen van een goed doorgevoerd hospitality visie zijn onder andere:

  • Tevreden opdrachtgevers
  • Personeel dat beslissingen durft te nemen
  • Goede samenwerking tussen de personeelsleden
  • Vergroting van de loyaliteit personeel naar het bedrijf
  • Versterken betrokkenheid opdrachtgever en uitvoerder
  • Minder ziekteverzuim

In deze cursus van 2 dagdelen wordt aan de hand van praktijkvoorbeelden inzicht gegeven. Daarnaast gaan we dieper in op het gebied van communicatie verbaal en non-verbaal. De deelnemers aan de cursus ontvangen uiteraard ook een certificaat

Prijs: tegen kostprijs (prijs op aanvraag)
Minimaal aantal deelnemers: 5, maximaal 10 personen.
Cursusduur: 2 dagdelen van ieder 3 uur.

Perfectplan – Opleiding & advies
info@perfectplan.nl

We beginnen met een kop koffie of thee.
Start van het ochtendprogramma
Tijd voor een heerlijke lunch
Start het middagprogramma
Vloeren Zonder Zorgen 01-01-2019
Reserveer een plek
Nee, er wordt voor een heerlijke lunch gezorgd.
Nee, u traint met de (schoonmaak) producten die aanwezig zijn en van toepassing zijn op de betreffende training.
Stuur een e-mail met je vraag naar info@leren-ervaren.nl.
Event Details
Sponsors